+372 5036469 info@wallander24.ee

Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

10.1. Tellimuse vormistamisel saab Klient valida omale sobiva kohaletoimetamisviisi:

  • Kuller (kohaletoimetamine välisukseni)
  • DPD pakiautomaat
  • Itella SmartPosti pakiautomaat
  • Omniva pakiautomaat
  • Ise kaubale järgi tulemine

10.2. Tooted toimetatakse kohale pakendis, vastavalt toote iseloomule võib olla toimetatud ka detailidena.

10.3. Pärast tellimuse eest tasumist on kauba kohaletoimetamise aeg tavaliselt 2-3 tööpäeva. Olenevalt kauba saadavusest võib tarneaeg pikeneda kuni 7 tööpäevani. Tarneaeg pikeneb kuni 7 tööpäevani kampaaniate ajal ning järgselt.

10.4. Valides kauba kättesaamiseks ise järgi tulemine, väljastatakse kaup Sister OÜ laost vastavalt tellija valikule, isikut tõendava dokumendi alusel. Kauba väljastab Sister OÜ ladu, aadressil Tähetorni 100/ Veerme 25. Kliendile saadetakse teavitus e-maili teel, kui kaup on komplekteeritud.

10.5. Ladu  väljastab e-poest tellitud kauba lao lahtioleku aegadel, eeldusel, et Klient on eelnevalt kauba eest tasunud ning saanud e-maili teel kinnituse kauba komplekteerimisest.

10.6. Wallander24.ee kohustub Klienti teavitama tarneaja muutumisest esimesel võimalusel pärast informatsiooni saamist.

10.7. Pärast seda, kui Kliendi tellimus on Wallander24.ee lattu saabunud ja sorteeritud, antakse kaup üle kullerile ning toimetakse see eelnevalt telefoni või e-maili teel kokkulepitud ajal tellimuse vormistamisel märgitud aadressile.

10.8. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Wallander24.ee-d koheselt enne kohale toomist.

10.9. Tellimusele ise järgi tulles on Klient kohustatud teavitama eelnevalt muudatusest, kui kaup tuleb üle anda kolmandale isikule. Andmed tuleb saata tööpäeval ajavahemikul 8.30-17.00 e-mailile info@wallander24.ee

10.10. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Wallander24.ee ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.

10.11. Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist ja allkirja andmist saatelehele, soovitab Wallander24.ee üle vaadata toote pakend. Nähtavate vigastuste korral soovitab Wallander24.ee kaupa mitte vastu võtta. Allkirjastades saatelehte kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend ja selle sisu terve või ta on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).

10.12. Vigastatud pakendiga toode tuleb tagastada kullerile ning saata informatsioon e-maili aadressile info@wallander24.ee või helistada kontakttelefonile +372 5036469.

Sulge menüü
×
×

Ostukorv